Повернення товару і гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання


    Основним документом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг, виробниками, продавцями товарів і встановлює права споживачів, є Закон України "Про захист прав споживачів".

Ось кілька основних понять з цього документа.

    Гарантійний термін - період, на який виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;

    Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

    Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

    Вище наведені лише кілька основних термінів. Всі інші терміни і подробиці можна дізнатися в першоджерелі Закону України "Про захист прав споживачів", актуальна формулювання якого приведена на офіційному сайті Верховної Ради України.


Наш магазин Ultra Glass встановлює наступні гарантійні терміни на такі групи товарів:


Декоративне скло і дзеркала- 50 днів

Дзеркала зі світлодіодним підсвічуванням -12 міс.

Сферичні дорожні і оглядові дзеркала- 24 міс

Інші вироби, які не ввійшли в основні групи товарів-12міс.


                                                  Умови повернення


    У разі використання товарів за межами їх цільової приналежності, претензії на гарантійні зобов'язання не приймаються.


    Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовленого товару покупцем. Витрати на відправку товару бере на себе покупець. У разі заміни товару неналежної якості на товар належної якості, умови гарантії починають діяти тільки після отримання покупцем товару належної якості.


Загальні вимоги до товару для заміни або повернення:


Товар повинен бути без слідів використання.

Повинні бути збережені і не пошкоджені всі заводські етикетки, бірки, коробка і упаковка.

Тепер Ви можете повернути відправлення ще легше! За спрощеною процедурою в відділі "Нової пошти" треба тільки повідомити оператору відправлення №ЕН отримання товару. Нагадуємо, що повернути товар можна протягом 14 днів з моменту отримання.

UltraGlass

Зворотний дзвінок